Škoda Design je opět odpovědný za návrh trofejí pro vítěze Tour de France. Po dojezdu pelotonu na Champs-Elysées trofeje 29. července převezmou vítězové jednotlivých klasifikací. Předseda představenstva Škoda Auto Bernhard Maier osobně předá zelenou trofej z křišťálového skla nejlepšímu sprinterovi a nositeli zeleného trikotu.
„Trofeje pro vítěze Tour de France ztělesňují vzrušující hru lehkých křivek a přesných linek, které se směrem nahoru rozšiřují. Křivky tak připomínají křídla ptáka v letu,“ vysvětluje designer ŠKODA AUTO Peter Olah.
Škoda Auto je již patnáctým rokem oficiálním partnerem a dodavatelem oficiálních vozů Tour de France. Od roku 2011 navíc tradiční česká automobilka z Mladé Boleslavi navrhuje trofeje, které získávají vítězové cyklistického závodu okolo Francie.
Mistrovská díla českého sklářského umění o výšce 60 cm a váze čtyř kilogramů zhotovila česká firma Lasvit. Elegantní silueta trofejí se stala pro Tour de France již typickou. Každý rok se designéři Škoda Auto při navrhování motivu povrchu inspirují novými nápady. Letos je trofej poctougeometrickým vzorům a hranatým formám českého kubismu.
105. ročník cyklistické klasiky byl zahájen 7. července na ostrově Noirmoutier-en-lle v Atlantiku. Až peloton 29. července vjede do cíle na Champ-Elysées, budou mít již jezdci za sebou celkem 3 351 kilometrů v 21 etapách.
Škoda Auto doplňuje letošní Tour de France napínavými příspěvky a příběhy ze zákulisí závodu na platformě Škoda Storyboard. V minulých dnech tak např. vyšla reportáž o jedinečné reklamní koloně vozidel, která jede před pelotonem a rozdává dárky divákům. Fanoušci, kteří závod chtějí zažít přímo na trati, najdou pro svou návštěvu této sportovní události na platformě Škoda Storyboard také další užitečné tipy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?