Škoda Design je opět odpovědný za návrh trofejí pro vítěze Tour de France. Po dojezdu pelotonu na Champs-Elysées trofeje 29. července převezmou vítězové jednotlivých klasifikací. Předseda představenstva Škoda Auto Bernhard Maier osobně předá zelenou trofej z křišťálového skla nejlepšímu sprinterovi a nositeli zeleného trikotu.
„Trofeje pro vítěze Tour de France ztělesňují vzrušující hru lehkých křivek a přesných linek, které se směrem nahoru rozšiřují. Křivky tak připomínají křídla ptáka v letu,“ vysvětluje designer ŠKODA AUTO Peter Olah.
Škoda Auto je již patnáctým rokem oficiálním partnerem a dodavatelem oficiálních vozů Tour de France. Od roku 2011 navíc tradiční česká automobilka z Mladé Boleslavi navrhuje trofeje, které získávají vítězové cyklistického závodu okolo Francie.
Mistrovská díla českého sklářského umění o výšce 60 cm a váze čtyř kilogramů zhotovila česká firma Lasvit. Elegantní silueta trofejí se stala pro Tour de France již typickou. Každý rok se designéři Škoda Auto při navrhování motivu povrchu inspirují novými nápady. Letos je trofej poctougeometrickým vzorům a hranatým formám českého kubismu.
105. ročník cyklistické klasiky byl zahájen 7. července na ostrově Noirmoutier-en-lle v Atlantiku. Až peloton 29. července vjede do cíle na Champ-Elysées, budou mít již jezdci za sebou celkem 3 351 kilometrů v 21 etapách.
Škoda Auto doplňuje letošní Tour de France napínavými příspěvky a příběhy ze zákulisí závodu na platformě Škoda Storyboard. V minulých dnech tak např. vyšla reportáž o jedinečné reklamní koloně vozidel, která jede před pelotonem a rozdává dárky divákům. Fanoušci, kteří závod chtějí zažít přímo na trati, najdou pro svou návštěvu této sportovní události na platformě Škoda Storyboard také další užitečné tipy.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?