Být prodejcem automobilů jistě není jednoduchá práce, kromě samotné schopnosti prezentovat automobil a přesvědčit zákazníka k jeho koupi totiž ještě musíte být schopni vyřídit tuny papírování, pomoci s převody, s pojistkami, atd. Je proto až neuvěřitelné, že se na světě našel člověk, který dokázal tento kolotoč zvládat v průměru až šestkrát za den, za což mu po právu náleží zápis do Guinnessovy knihy rekordů
Někdo chodí do práce odsedět si svých osm hodin, jiní se snaží být dobří v tom co dělají a malá skupinka se snaží být těmi nejlepšími na světě. A právě do poslední skupinky se řadí Ali Reda, prodejce automobilů v dealerství Les Stanford Chevrolet-Cadillac v americkém Dearborn. Během roku se totiž tomuto odhodlanému prodejci podařilo prodat neuvěřitelných 1 582 automobilů, z toho 1530 nových a 52 použitých.
V přepočtu to znamená téměř 132 automobilů měsíčné a průměrně 6 vozů každý den. Předchozí rekord z roku 1973, jehož držitelem je jistý Joe Girard, má přitom hodnotu 1 425 automobilů. Rekord by možná byl i vyšší, kdyby do všeho nezasáhla první ropná krize, která skokově zvýšila cenu ropy a srazila poptávku po amerických autech s velkými nenažranými motory.
"Není to žádná fikce, nic co bychom si vymysleli, tohle je skutečnost" řekl k rekordu Gary Stanford, jehož otec autosalon založil. "Předali jsme všechny informace General Motors, včetně informacích o zákaznících. Vše je 100% legitimní a prokazatelné."
Girard, předchozí držitel rekordu, tomu však stále odmítá uvěřit a podle Fox 2 Detroit, která o novém držiteli rekordu natočila reportáž, prý Girard pověří ověřením platnosti rekordu své advokáty. Nyní tak záleží jen na General Motors, kdy zveřejní všechna data a předá je lidem zodpovědným za Guinnessovu knihu rekordů.
Sám Reda však přiznává, že rekordu by se mu zřejmě nepodařilo dosáhnout bez pomoci svých dvou asistentů, kteří mu pomáhají s nekonečnou administrativou. Jak už jsme ostatně psali, prodávat auta není jako prodávat televize. Kromě samotné schopnosti přesvědčit zákazníka je tato práce spojená i s obsáhlou administrativou - a to evidentně všude na světě.
A jaké je tajemství tohoto úspěchu? Podle všeho jde o budování si dobrých vztahů se zákazníky, získávání stálých zákazníků, slušnost, pečlivost, dodržování termínů a jednoduše profesionální vystupování. Zní to možná jednoduše, ovšem ve veškerém spěchu a stresu, kterému jsou tito pracovníci vystavování, to jistě nebude nijak jednoduché.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.