Nový koncept elektromobilu REDS je předurčen k cestování uvnitř čínských megalopolí, čemuž odpovídá i jeho konstrukce. Ta se zaměřuje na maximalizaci prostoru pro posádku při minimalizaci místa, které zabírá na silnici. Jeho délka 2.97 metru je tak o 8 centimetrů kratší, než kolik měřilo originální Mini, a jeho poloměr otáčení, navzdory vyšší délce i šířce, strčí do kapsy i Smart ForTwo. Uvnitř přitom nalezne komfortní prostor až čtveřice cestujících.
Bangle však během představení na autosalonu v Los Angeles naznačuje, že se nejedná jen o pouhý koncept, ale o ukázku produkčního modelu. Sériová výroba by měla začít brzy, ovšem žádná konkrétní data nepadla. Na autosalonu je tak k vidění funkční prototyp, který už absolvoval i první crash-testy s velice pozitivními výsledky. Za to prý podle AutoCar.co.uk patří vděk hlavně prostorovému hliníkovému rámu, který lemuje baterie.
Vzhledem k tomu, že se jedná o koncept určený k jízdě po městech, nelze očekávat žádné extrémní jízdní výkony. Ve zrychlení z 0 na 50 km/h by však REDS neměl mít konkurenci. Stejně tak bezkonkurenční by měl být i v otázce praktičnosti. Zábavu na cestách poskytne 17-palcový infotainment panel, nebo víceúčelová zadní lavice, která může být určena jak k cestování, tak třeba k přebalování dětí.
Samozřejmostí budou i systémy podporující autonomní řízení, takže pravděpodobně nikoho nepřekvapí řidičova sedačka s možností natáčení proti směru jízdy a praktický vyklápěcí stolek, díky kterému si čtveřice cestujících může dopřát funkční komfort i na dlouhých cestách.
Jak už jsme zmínili, REDS je elektromobilem, jehož dobíjení má probíhat klasicky prostřednictvím dobíjecí stanice. Kromě toho však bude disponovat i největším solárním panelem ve své třídě, který bude umístěn na střeše. Díky tomu se tak bude moci REDS chlubit jak čerpáním energie z obnovitelných zdrojů, tak prodlouženým dojezdem.
O kapacitě baterií, dojezdu, akceleraci nebo ceně jsme se ale bohužel nic konkrétního nedozvěděli. Podle Bangleho je vůz v před-produkční fázi, nicméně zástupci společnosti CHTC Group, která má vůz vyrábět, bedlivě naslouchají reakcím na autosalonu. Jak to tedy s vozem dopadne je stále nejisté.