Po mnohaletém čekání nám před pár dny Bentley konečně ukázalo novou generaci svého prémiového modelu Continental GT. Mnoho lidí ale stále čeká na představení modelu se stahovací střechou, se kterou vypadal Continental vždy úchvatně
Nové křivky Bentley Continental GT si o verzi se stahovací střechou vysloveně říkají, což si plně uvědomil i grafik a designér Aksyonov Nikita, který nové Bentley zbavil střechy alespoň v grafickém editoru. A výsledek? Skutečně působivý!
Pod kapotou nového Bentley Continental GT Convertible se navíc dozajista objeví i modernizovaný 6.0 litrový motor V12, jehož výkon se vyšplhal na 635 koní a točivý moment dosahuje hodnoty 900 Nm. Žádné extrémní sportovní výkony ale neočekávejme. Modely bez střechy vždy trpí lehkou nadváhou a Bentley je spíše orientováno na kultivovanost než závodění.
Kdy nový Bentley Continental GT Convertible dorazí na trh bohužel netušíme, ovšem kabriolety odvozené od minulé generace se přestaly vyrábět začátkem tohoto léta. Posledním modelem bez střechy se stala exkluzivní Galene Edition, za jejímž vznikem stál Mulliner ve spolupráci s Princess Yachts.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?