Po mnohaletém čekání nám před pár dny Bentley konečně ukázalo novou generaci svého prémiového modelu Continental GT. Mnoho lidí ale stále čeká na představení modelu se stahovací střechou, se kterou vypadal Continental vždy úchvatně
Nové křivky Bentley Continental GT si o verzi se stahovací střechou vysloveně říkají, což si plně uvědomil i grafik a designér Aksyonov Nikita, který nové Bentley zbavil střechy alespoň v grafickém editoru. A výsledek? Skutečně působivý!
Pod kapotou nového Bentley Continental GT Convertible se navíc dozajista objeví i modernizovaný 6.0 litrový motor V12, jehož výkon se vyšplhal na 635 koní a točivý moment dosahuje hodnoty 900 Nm. Žádné extrémní sportovní výkony ale neočekávejme. Modely bez střechy vždy trpí lehkou nadváhou a Bentley je spíše orientováno na kultivovanost než závodění.
Kdy nový Bentley Continental GT Convertible dorazí na trh bohužel netušíme, ovšem kabriolety odvozené od minulé generace se přestaly vyrábět začátkem tohoto léta. Posledním modelem bez střechy se stala exkluzivní Galene Edition, za jejímž vznikem stál Mulliner ve spolupráci s Princess Yachts.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?