Samotná představa vozu Rolls-Royce s karoserií Combi se může zdát šílená, ovšem pokud se podíváte na tento grafický koncept modelu Rolls-Royce Phantom poslední generace, nevypadá to vůbec zle.
Z dílny grafického mága tvořícího pod přezdívkou X-Tomi design vychází jedna perla za druhou. Zatímco některé mohou mít reálný základ, či se dá alespoň spekulovat o jejich realizaci, některé jsou prostě jen ztvárněním divokých fantazií autora - jako například v tomto případě.
Poslední generace nedávno představeného Rolls-Royce Phantom osmé generace však nevypadá v "nafouklém" ztvárnění vůbec zle. Velký podíl na tom mají obrovské rozměry vozu, díky kterým působí transformace ze sedanu na kombík celkem přirozeně. V minulosti už navíc několik Rollsů s karoserií kombi vzniklo, vždy se však jednalo o zakázkovou úpravu.
Navíc se v továrně Rolls-Royce usilovně pracuje na modelu Cullinan, který se podle prvních záběrů vlastně jakýmsi kombíkem stane, ovšem díky vyššímu podvozku se zařadí do segmentu SUV, ve kterém je po obřích luxusních vozech velký hlad. Na jeho představení si však budeme muset ještě nějakou tu chvíli počkat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?