Pneumatiky Runflat umožňují při úplné ztrátě tlaku vzduchu pokračovat v jízdě rychlostí maximálně 80 km/h bez výměny kola.
Díky speciálně tvarovanému ráfku EH2 se nemůže pneumatika Runflat z něho svléknout ani při náhlém poklesu tlaku. To s sebou přináší právě při rychlé jízdě a na klikatých vozovkách podstatně vyšší bezpečnost. Pokud v některých případech nejsou krátkodobě k dispozici identické pneumatiky Runflat, může se v nouzi použít také tradiční náhradní pneumatika. Díky absenci náhradního kola a zvedáku se ušetří u modelu řeady 7 až 27 kg hmotnosti a zavazadlový prostor má o 90 litrů větší objem. Foto a zdroj: Tisková zpráva BMW Group
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?