Rezvani ještě přiostřilo děsivý Beast. Jak se vám tenhle rudý americký dravec zamlouvá?
Americké sportovní vozy si s sebou dlouhou dobu nesly kříž spojený s pověstí špatně ovladatelných škatulí, které dokáží ohromit pouze rychlostí v přímce.
Nedávno vzniklá automobilka Rezvani se ale rozhodla s tímto zažitým stereotypem bojovat. Jako základ pro svůj nový supersport si proto vybrala britské synonymum pro dokonalou ovladatelnost a jízdní vlastnosti - Ariel Atom.
Rezvani Beast je tak ve své podstatě Atom, oblečený do úchvatné karbonové karoserie. Rezvani je to ale stále málo. Automobilka proto během Festivalu rychlosti na floridském ostrově Amelia Island představila nový balíček pro Beast.
Ten přináší noho vylepšení v oblasti vzhledu, ale hlavně co se týče aerodynamiky. Na automobilu nalezneme nový karbonový spliter, prahy a zadní spoiler. Tento balíček obsahuje dokonce i karbonový volant.
Všechna tato vylepšení běžného Beastu nám velmi připomínají „hardcore“ verzi tohoto automobilu s názvem Beast X. Ten ale na rozdíl od běžného Bestu s výkonem 500 koní dokáže ze stejného 2,4litrového motoru „vyždímat“ 700 koňských sil.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?