Rezvani ještě přiostřilo děsivý Beast. Jak se vám tenhle rudý americký dravec zamlouvá?
Americké sportovní vozy si s sebou dlouhou dobu nesly kříž spojený s pověstí špatně ovladatelných škatulí, které dokáží ohromit pouze rychlostí v přímce.
Nedávno vzniklá automobilka Rezvani se ale rozhodla s tímto zažitým stereotypem bojovat. Jako základ pro svůj nový supersport si proto vybrala britské synonymum pro dokonalou ovladatelnost a jízdní vlastnosti - Ariel Atom.
Rezvani Beast je tak ve své podstatě Atom, oblečený do úchvatné karbonové karoserie. Rezvani je to ale stále málo. Automobilka proto během Festivalu rychlosti na floridském ostrově Amelia Island představila nový balíček pro Beast.
Ten přináší noho vylepšení v oblasti vzhledu, ale hlavně co se týče aerodynamiky. Na automobilu nalezneme nový karbonový spliter, prahy a zadní spoiler. Tento balíček obsahuje dokonce i karbonový volant.
Všechna tato vylepšení běžného Beastu nám velmi připomínají „hardcore“ verzi tohoto automobilu s názvem Beast X. Ten ale na rozdíl od běžného Bestu s výkonem 500 koní dokáže ze stejného 2,4litrového motoru „vyždímat“ 700 koňských sil.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.