Toyota oznámila na autosalonu v Chicagu, že nový vůz bude u prodejců již počátkem roku 2006.
Vůz bude osazen skutečně silným šestiválcem o objemu 4000 ccm a výkonu 245 koní. Pohon 4x2 i 4x4 bude zajištěn pětirychlostní automatickou převodovkou a nebo šestirychlostní manuálně řazenou převodovkou v případě verze 4x4. Chybět nebude veškerá elektronická podpora zajišťující kontrolu stability (VSC), kontrolu trakce (TRAC), systém ABS s distribucí brzdné síly (EBD) a další. Foto: Toyota
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?