Na blížícím se autosalonu představí Ford svoji představu vozu pro rok 2010.
Interiér však má působit naprosto opačným dojmem. Hlavní konstruktér Joe Baker pojal interiér vozu jako přívětivé soukromé útočiště posádky, čemuž napomáhají otočná přední sedadla, která dovolí hovořit lidem vpředu i vzadu z očí do očí. Samozřejmě pouze když vůz stojí zaparkován. Avšak zadní sklopná sedadla umožní přeměnit příjemné prostředí náhradního obývacího pokoje v dodávku se slušnou ložnou plochou. V zadních dveřích je místo okna zmíněný LCD monitor, který umožňuje surfování po internetu, sledování filmů a nebo pomocí kamery vše vně vozidla. Platforma je z Fiesty, ale hnací ústrojí z Mondea, a tak má Synus v motorovém prostoru přeplňovaný čtyřválcový diesel o objemu 2000 ccm, který disponuje 134 koňskými silami. Motor umožňuje používat i bionaftu. Foto: autoindex.org
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?