Convertible byl zkonstruován tak, aby při co nejvyšší tuhosti karoserie byla zachována příznivá hmotnost automobilu (je max. o 150kg težší než kupé). Kabrio bylo konstruováno zároveň s Coupe, z čehož vyplývá i design. Poznávacím znamením těchto vozů je dlouhá kapota, klasický design a neomylné náznaky podobnosti s Mustangy minulých let.
Kromě hmotnosti konstruktéři výrazně zapracovali na výhledu vzad při natažené střeše. Docílili toho súžením C sloupků a zvětšením zadního okna, které je dokonce vyhřívané!
Ford Mustang je symbolem silného amerického automobilu a ani model 2005 není vyjímkou.
Základním motorem je vidlicový šestiválec o objemu 4l a rozvodem SOHC.Výkon atakuje hranici 210 koní a točivý moment je 330 Nm.
Komu by tato motorizace nestačila, připravil Ford motor V8 s výkonem 300 koní.Stejný motor se montuje i do verze Coupe.
Poprvé v historii bude pro Mustang Convertible nabízen pěti stupňový automat. Jednotlivé stupňe jsou poskládany těsně za sebou, aby byl stále k dispozici nejvyšší výkon motoru.
Standartně však bude v modelu V6 i V8 manuální 5-stupňová převodovka.
Convertible V6 přijede na discích o rozměru 7x16 palců obutých do pneumatik 215/65 R16. Vé osmička bude mít "papučky" 235/55 ZR17 na discích 8x17 palců.
Sériová výbava obou verzí bude mít 4-kanálové ABS a systém trakční kontroly. V případě, že si bude chtít majitel se svým vozem pořádně zařádit, je zde možnost oba systémy tlačítkem vypnout.
Co se týká bezpečnosti posádky, ve voze budou instalovány dvoufázové čelní airbagy a předpínače bezpečnostních pásů. Na přání se budou dodávat i boční airbagy.
Modelem 2005 se Ford Mustang přestěhoval ze svého dlouhotrvajícího bydliště v Dearbonu do nové továrny ve Flat Rock, Michigan.
foto:Autoindex.org