Vše jednou končí a stejné je to i s výrobou supersportů. 19. 6. 2015 byl vyroben poslední exemplář vozu Porsche 918 Sypder
Porsche 918 přivedlo stuttgardskou automobilku do nové éry. Tento plug-in hybrid,v sobě ukrývá na 608 benzínových a 279 elektrických koní. Dokáže se rozvášnit až na rychlost 340 km/h a sprint z nuly na sto km/h mu zabere pouze 2,8 vteřiny.
Svou premiéru si „devětset osmnctka“ odbyla již v roce 2010 v Ženevě. Po vřelém přijetí bylo okamžitě rozhodnuto, že během 3 let se vůz dočká sériové výroby a v září roku 2013 se tomu tak skotečně stalo.
Velkým úspěchem pro Porsche byl den, kdy 918 Spyder dokázalo projet legendární Nurbugrgring v čase 6 minut a 57 sekund. Stalo se tak první vozem s homologací pro silniční provoz, který pokořil magickou sedmiminutovou hranici na tomto okruhu.
Pověst vozu nebyla pošpiněna ani třemi svolávacími akcemi , které si prožil. Bohužel vše jednou končí a tak 19. 6. 2015 přišel na svět poslední exemplář vozu 918 s výrobním číslem 918.
Budoucnost supersportů od Porsche ale rozhodně nekončí. Stačí si vzpomenout na snímek, kterým Porsche dohání automobilové fanatiky k šílenství. Copak dalšího asi Porsche chystá?
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?