Vše jednou končí a stejné je to i s výrobou supersportů. 19. 6. 2015 byl vyroben poslední exemplář vozu Porsche 918 Sypder
Porsche 918 přivedlo stuttgardskou automobilku do nové éry. Tento plug-in hybrid,v sobě ukrývá na 608 benzínových a 279 elektrických koní. Dokáže se rozvášnit až na rychlost 340 km/h a sprint z nuly na sto km/h mu zabere pouze 2,8 vteřiny.
Svou premiéru si „devětset osmnctka“ odbyla již v roce 2010 v Ženevě. Po vřelém přijetí bylo okamžitě rozhodnuto, že během 3 let se vůz dočká sériové výroby a v září roku 2013 se tomu tak skotečně stalo.
Velkým úspěchem pro Porsche byl den, kdy 918 Spyder dokázalo projet legendární Nurbugrgring v čase 6 minut a 57 sekund. Stalo se tak první vozem s homologací pro silniční provoz, který pokořil magickou sedmiminutovou hranici na tomto okruhu.
Pověst vozu nebyla pošpiněna ani třemi svolávacími akcemi , které si prožil. Bohužel vše jednou končí a tak 19. 6. 2015 přišel na svět poslední exemplář vozu 918 s výrobním číslem 918.
Budoucnost supersportů od Porsche ale rozhodně nekončí. Stačí si vzpomenout na snímek, kterým Porsche dohání automobilové fanatiky k šílenství. Copak dalšího asi Porsche chystá?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.