Audi potvrdilo další karosářskou variantu modelu TT a možná půjde o crosover dosti podobný konceptu TT Offroad.
Ingolstadt nabízí své kupé v nové generaci teprve krátkou dobu a už mluví o další karoserii. Zatím však neupřesnil jaká by to měla být a ani nenaznačil, jakým směrem se vůbec vydá. Nabízí se tak minimálně dvě varianty z nichž jedna je trochu více pravděpodobná.
První variantou je, že se dočkáme modelu TT ve čtyřdveřové verzi. Šlo by tak o malé čtyřdveřové kupé, tedy Audi A5 v menším, sportovnějším balení. Na druhou stranu, zatím jsme se k nám nedostaly žádné náznaky takové varianty.
Nabízí se tak další možnost. Daleko pravděpodobněji si pro své zákazníky Audi připraví Audi TT s karosérií crossover. Napovídá tomu letos na jaře představený koncept Audi TT Offroad. Malé SUV by se tak postavilo vedle již vyráběných modelů Q3, Q5 a Q7, které brzy doplní Q1, Q8 a Q9.
Z toho ostatně vyplívá, že Evropský zákazník chce SUV různých velikostí a cenových kategorií. Zda se Audi podaří všechny modely SUV prodávat, to se dozvíme až odstupem času.
Zdroj: Audi
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.