Jak zvládnou silnou zadokolku, třeba na sněhu a ještě u toho udělat dojem na přihlížející slečny? To vás naučí na BMW Driving Experience.
Řidičské zkušenosti můžete nabrat během speciálního programu BMW, který učí majitele vozů s přídomkem M jak si se svým silným vozem poradit za zhoršených adhezních podmínek a to především na sněhu popřípadě ledu.
Tato neobvyklá „autoškola“ proběhla relativně nedávno na Arjeplog ve Švédsku. Necelých 60 kilometrů jižně od polárního kruhu. Řidiči, kteří se tohoto „kurzu“ zúčastnili, získávali zkušenosti za volantem BMW M3. Tento „emtrojkový bavorák“ byl obutý na speciálních pneumatikách určených na sníh s ledovatým podkladem. Byly to totiž pneumatiky s hroty, které u nás zřejmě vůbec nevužijete.
Řízení Zkušenosti Program BMW nabízí spoustu akcí, výuka majitelé vozů M Power, jak se jim pomocí správnou cestu. Autoškola nedávno navštívil Arjeplog, Švédsko, 60 km jižně od polárního kruhu. Tento test zaměřený na výuku řidičů, co dělat na ledu a sněhu, sedí za volantem BMW M3 s, vybavené pneumatikami s hroty.
Legendární rally mistr Walter Röhrl komentuje: "Nejrychlejší varianta jak projet zatáčku na asfaltu je čistá stopa, zatímco driftování je způsob jak projet atáčku na kluzkém povrchu“. Podle tohoto rčení probíhala celá výuka. Absolventi se tam jednoduše naučili jezdit „bokem“ jako závodníci rally, kteří jim dělaly lektory.A kolik takový kurz stojí? Přesně 2 200 eur, čili v přepočtu téměř 80 000 korun.
Zdroj: BMW
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.