Na automobilovém trhu je současná generace Fordu S-Max již nějaký ten rok a doposud si tento MPV model vedl u veřejnosti více než dobře.
Na automobilovém trhu je současná generace Fordu S-Max již nějaký ten rok a doposud si tento MPV model vedl u veřejnosti více než dobře.
Nyní je však na čase důležitá obměna a tak automobilka Ford vypustila do světa první render chystané druhé generace tohoto modelu, která se bude snažit navázat na úspěchy svého již stárnoucího předchůdce.
Druhá generace Fordu S-Max byla již tak trochu představena už minulý měsíc ve Frankfurtu, ale teprve teď se můžeme z oficiálních snímků ujistit, jaká bude jeho finálová podoba. Jako jeho ostatní „sourozenci“, i nový S-Max dostane dramatičtější design a též přední masku ve stylu britských sportovních vozidel Aston Martin.
Co se týče podrobnějších informací o plánovaných motorizacích, verzích a výbavě budoucího S-Maxu, tak ty doposud automobilka Ford bohužel ještě nesdělila, ovšem my budeme tuto novinku pečlivě sledovat a veškeré nové informace vám sdělíme co v nejbližším termínu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.