Sportovní Ford Focus ST levnější o bezmála 200 tisíc korun. Jak je to možné?
Máte rádi americkou značku Ford a její modely? Po přečtení této zprávy se Váš vztah k ní jistě zlepší. Automobilka včera vydala tiskové prohlášení, kterým upozorňuje na nový ceník výrobce. Ten má být pro zákazníky přehlednější právě jednotnými a nižšími cenami u většiny modelů.
Sportovní nadšence zaujme zřejmě nejsilněji cenovka u nového Focusu ST. Částka na ní poklesla o nezanedbatelných 200 tisíc korun. Klasický pětidveřový hatchback tak vyjde na 659 990 korun, kombi pak na 689 990 korun. Podobně zajímavě zní i 429 990 korun za obdobně přijatou Fiestu ST.
Pokud se zadíváme po konkurenci, vše nám automaticky docvakne. Vždyť velice povedený Golf GTI dnes zakoupíme za rovných 613 900 korun, Astru OPC za 633 900 korun. Nadsazená cena tak byla zdá se hlavní překážkou dobrých prodejů.
Vůz s 250 k, točivým momentem 360 N.m, maximální rychlostí 248 km/hod a spotřebou 7,2 l/100 km se tak stává, podobně jako Fiesta, velmi zajímavým a lákavým zbožím. Zda tak prodejci modrého oválu přijdou o své prsty, stejně jako o manžety košil, brzy uvidíme a poznáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.