Německý výrobce automobilů podporuje zdravotně hendikepované spoluobčany v rámci projektu HANDYCARS
Německý výrobce automobilů Adam Opel AG, zkráceně Opel, značka koncernu General Motors, která prodává ve Velké Británii vozy s jmenovkou Vauxhall, přichází s projektem HANDYCARS. Program směřuje cíleně na zdravotně hendikepované spoluobčany, na ty, kteří měli v životě smůlu a chvíli nepozornosti často zaplatili cenou nejvyšší.
Ředitel českého zastoupení značky Opel, Pavel Šilha vysvětluje: „Cílem našeho projektu je skutečně komplexní podpora osob se zdravotním postižením – od prvotního poradenství při výběru vhodného vozu přes zařízení jeho přestavby na ruční řízení až po financování a pojištění.“
Program mimo jiné přináší cenové zvýhodnění při koupi hotově či pomocí speciálního pětiletého úvěru. Druhá možnost zahrnuje zisk karty CCS, na kterou může spotřebitel zakoupit pohonné hmoty v hodnotě 5 000 korun zdarma. Dalšími výhodou je přednostní právo při čekání na servis, šestiletý asistenční program, vyzvednutí automobilu do 20 km od servisu Opel C&S, který byl do projektu přibrán, zdarma. Samozřejmostí jsou levnější servisní práce i cena náhradních dílů.
Proškolení pracovníků je dle slov ředitele prioritní. Každý si přece zaslouží co největší míru pohodlí, zvláště ti, kteří neměli v potřebný moment toliko štěstí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.