Chevrolet Corvette sedmé generace se pomalu chystá. Automobilka čas od času vypustila nějakou vábničku, nyní se ale ukázala celá příď nového vozu. Byť jen v obrysech.
Chevrolet Corvette byl po stránce vzhledu povětšinou úspěšným vozem. Sedmá generace chce tento trend potvrdit. Jak je již zvykem u Corvetty, nabídnuta bude dlouhá příď ukrývající silný motor. Sezení umístěné skoro až na zadních kolech způsobí tu pravou radost z řízení.
Skica přídě budoucího vozu unikla díky servisnímu manuálu. Stránka kolující internetem ukazuje deflektor, který má za účel přivádět dostatek vzduchu pro chlazení brzd. Aby se mechanik nespletl v tom, pod kterou část vozu se podívat, je zobrazena také příď vozu.
Chevrolet nám informace o Corvettě dávkuje už delší dobu. Díky tomu například víme, že novinka bude mít pod kapotou osmiválcový motor o objemu 6,2 litru, který vyprodukuje 456 koní, tedy o 30 více než dosud. Válce je možné kvůli snížení spotřeby vypínat, využito je také moderního variabilního časování ventilů a přímého vstřiku paliva.
Z čeho se skládá motor pro Corvettu?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?