Chevrolet Corvette sedmé generace se pomalu chystá. Automobilka čas od času vypustila nějakou vábničku, nyní se ale ukázala celá příď nového vozu. Byť jen v obrysech.
Chevrolet Corvette byl po stránce vzhledu povětšinou úspěšným vozem. Sedmá generace chce tento trend potvrdit. Jak je již zvykem u Corvetty, nabídnuta bude dlouhá příď ukrývající silný motor. Sezení umístěné skoro až na zadních kolech způsobí tu pravou radost z řízení.
Skica přídě budoucího vozu unikla díky servisnímu manuálu. Stránka kolující internetem ukazuje deflektor, který má za účel přivádět dostatek vzduchu pro chlazení brzd. Aby se mechanik nespletl v tom, pod kterou část vozu se podívat, je zobrazena také příď vozu.
Chevrolet nám informace o Corvettě dávkuje už delší dobu. Díky tomu například víme, že novinka bude mít pod kapotou osmiválcový motor o objemu 6,2 litru, který vyprodukuje 456 koní, tedy o 30 více než dosud. Válce je možné kvůli snížení spotřeby vypínat, využito je také moderního variabilního časování ventilů a přímého vstřiku paliva.
Z čeho se skládá motor pro Corvettu?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.