Lexus mírně faceliftuje své severoamerické provedení Toyoty Land Cruiser. Mělo by to zlepšit její prodeje.
Lexus LX není na severoamerickém trhu příliš úspěšný, například ve srovnání s oblíbeným Cadilacem Escalade jsou jeho prodeje jen čtvrtinové. To chce automobilka změnit.
Proto pro svůj vůz připravila facelift spočívající v menším vylepšení designových linií přídě a zádě, který se představí na autosalonu v Detroitu.
Žádné velké technické inovace se neočekávají, avšak snaha o minimalizaci emisí CO2 by mohla vyústit v menším zapracování na tomto parametru. Pod kapotou je velký osmiválec o objemu 5,7 litru a na tom by se nic změnit nemělo.
Lexus LX je přejmenovanou verzí Toyoty Land Cruiser, která se prodává i v Evropě. Také ta by měla dostat v příštím roce své omlazení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?