Smart je v podstatě velmi nepraktické auto. Vejdou se do něj jen dva lidé a nákup tak na tři dny. Proč mu ale nedopřát batoh?
Smart si lidé obvykle nekupují na cestování či převoz nákladu. Přesto ale občas některý z majitelů může zatoužit po převozu něčeho trochu většího a v tu chvíli se otevírá prostor pro společnost Rinspeed.
Známý švýcarský experimentátor se rozhodl, že vytvoří přídavný kufr pro Smart. Na autosalonu v Ženevě bude představena verze stvořená pro rozvoz pizzy, která mimo samotného úložného prostoru obsahuje i topení, aby jídlo nevystydlo. Rinspeed však říká, že dovede stvořit tento podivný přívěs prakticky pro jakýkoliv účel, například na lyže, golf či na kemping. Snad nejzajímavější by mohla být sada baterií pro elektromobil.
Mezi obyčejnými čtyřkolovými Mercedesy, BMW či snad i Bentleyi na prestižním golfovém klání by se tento originál jistě velmi dobře vyjímal.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?