Zdá se, že název Kubang nebude sériové verzi konceptu z Frankfurtu souzen. Automobilka si již zaregistrovala jméno Cinqueporte.
Sedan Quattroporte (neboli v češtině "čtyři dveře") je již dnes zavedenou a tradiční součástí nabídky italské automobilky Maserati. Vyrábí se s menšími pauzami již od roku 1963.
Nyní by tradiční sedan měl dostat již méně tradičního crossoverového bratříčka. Maserati jej představilo ve Frankfurtu jako koncept Kubang, zdá se nicméně, že sériového provedení se dočká pod novým jménem Cinqueporte.
Tohle jméno si totiž automobilka v nedávných dnech zaregistrovala. To samozřejmě neznamená, že se tak nastávající vůz jmenovat musí, nicméně je jasné, že šance na ponechání původního označení Kubang se tak snižují.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?