Automobilka z Hethelu pokračuje ve svých smělých plánech, nyní se údajně chystá na vstup do automobilových soutěží.
Závodní speciál by měl být postaven na bázi modelu Exige. Prozatím není jisté zda bude soutěžní Exige připraven pro starty ve WRC či IRC. To by pro firmu znamenalo nutnost postavit alespoň 300 kusů homologačního modelu.
Směřování Lotusu do rally je jistě hnáno šéfem divize Motorsport, jímž je Claudio Berro bývalý navigátor v automobilových soutěžích v týmech Peugeot Talbot a Talbot Sunbeam. Do Lotusu přišel s Danny Baharem od Ferrari kde působil také v oblasti motoristického sportu.
Prosakují informace, že budoucí soutěžní Exige by mohl Lotus předvézt v září na letošním frankfurtském autosalonu. Počkejme si tedy do Frankfurtu, zda budou tyto zvěsti potvrzeny.
zdroj: motorauthority.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?