Už i britský aristokrat Rolls Royce uvažuje nad výrobou plně elektrického modelu.
Na autosalonu v Ženevě bude prezentován zatím jediný vyrobený kus plně elektrického Rolls Roycu. Výrobce tvrdí, že bude sloužit jako testovací kus ke zjištění realizovatelnosti tohoto konceptu pohonu pro jeho značku.
CEO Rollsu Torsten Müller-Ötvös řekl: "Tímto vozidlem začíná naše hledání ideálního alternativního pohonu použitelného pro vozy Rolls Royce."
Tento model ponese označení 102EX, ale je známý také jako Phantom Experimental Electric (EE). Výrobce s ním bude cestovat po celém světě a zkoumat reakce potenciálních zájemců. Ti budou hodnotit kvalitu jízdy a celkový pocit z vozidla. Dle jejich reakcí se poté Rolls Royce rozhodne, co bude s elektrickým Phantomem dále.
Cílem je především nabídnout dostatečný dojezd na baterie, a to i v extrémních klimatických podmínkách. "Musím si být jistý, že nový Rolls Royce nabídne to, na co jsou zákazníci od nás zvyklý", uvedl dále Müller-Ötvös.
Oficiální fotografie a technické informace odhalí Rolls Royce 1.3. před zahájením autosalonu v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.