Bavorská automobilka s vrtulí ve znaku si připravila na autosalon do francouzské metropole vícero novinek. Doplnění nabídky se dočká i "pětková" řada.
Nejvíce novinek pro pětkovou řadu se objeví pod kapotou. Současnou paletu pohonných jednotek doplní tři agregáty. Zážehový šestiválec o výkonu 258 koní (528i) a dva turbodiesely o výkonu 204 koní (525d) a 300 koní (535d). Všechny motorizace se objeví jak v sedanu tak v kombi Touring.
Dále v nabídce přibude pohon všech kol xDrive, ten bude nabízen pro obě karosářské varianty s motorizacemi 535i a 530d. Konečně se tak dočkají zákazníci požadující jistější chování vozu za zhoršených klimatických podmínek.
Ve výbavách přibude systém ConectDrive umožňující plnou integraci komunikačních zařízení iPhone a Blackberry. Nyní bude možno z pozice sedadla řidiče číst mailovou poštu a ze sedadla spolujezdce využívat bezdrátového připojení na internet. V nabídce přibude sportovní M paket.
Novinky v řadě 5 v Paříži doplní nová generace SUV X3 a studie kupé řady 6.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?