Lamborghini pečlivě připravuje novou generaci modelu Murcielago, tedy většího ze dvou supersportovních modelů.
Podle prvních informací, které prosakují na veřejnost, se budoucí generace velkého Lamba představí do roka a do dne.
Až ji uvidíme, zjistíme, že její základní struktura je vyrobena z vysoce moderního karbonu, karoserie bude kombinací kompozitních materiálů a právě karbonových vláken.
Ani tentokrát Lambo nezanevřelo na pohon všech kol, který je už pro tuto značku typickým znakem. Tentokrát bude na čtyři kola rozdělovat porci sedmi set koní z atmosferického dvanáctiválce o zatím neznámém objemu.
Maximální rychlost díky tomu snadno přejede přes metu tří set kilometrů v hodině a zrychlení z klidu na sto očekáváme jen lehce přes 3 sekundy. A když už jsme u těch trojek, cena by se měla vyšplhat na tři sta tísíc. Euro.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?