Lamborghini pečlivě připravuje novou generaci modelu Murcielago, tedy většího ze dvou supersportovních modelů.
Podle prvních informací, které prosakují na veřejnost, se budoucí generace velkého Lamba představí do roka a do dne.
Až ji uvidíme, zjistíme, že její základní struktura je vyrobena z vysoce moderního karbonu, karoserie bude kombinací kompozitních materiálů a právě karbonových vláken.
Ani tentokrát Lambo nezanevřelo na pohon všech kol, který je už pro tuto značku typickým znakem. Tentokrát bude na čtyři kola rozdělovat porci sedmi set koní z atmosferického dvanáctiválce o zatím neznámém objemu.
Maximální rychlost díky tomu snadno přejede přes metu tří set kilometrů v hodině a zrychlení z klidu na sto očekáváme jen lehce přes 3 sekundy. A když už jsme u těch trojek, cena by se měla vyšplhat na tři sta tísíc. Euro.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?