Lamborghini pečlivě připravuje novou generaci modelu Murcielago, tedy většího ze dvou supersportovních modelů.
Podle prvních informací, které prosakují na veřejnost, se budoucí generace velkého Lamba představí do roka a do dne.
Až ji uvidíme, zjistíme, že její základní struktura je vyrobena z vysoce moderního karbonu, karoserie bude kombinací kompozitních materiálů a právě karbonových vláken.
Ani tentokrát Lambo nezanevřelo na pohon všech kol, který je už pro tuto značku typickým znakem. Tentokrát bude na čtyři kola rozdělovat porci sedmi set koní z atmosferického dvanáctiválce o zatím neznámém objemu.
Maximální rychlost díky tomu snadno přejede přes metu tří set kilometrů v hodině a zrychlení z klidu na sto očekáváme jen lehce přes 3 sekundy. A když už jsme u těch trojek, cena by se měla vyšplhat na tři sta tísíc. Euro.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?