Ještě nedávno vypadala budoucnost aut z Číny, přesněji jejich dovozu do ČR, velmi nadějně. Od té doby se ale situace trochu změnila...
Oficiální importér vozů značky Brilliance do Evropy, HSO Motors, zkrachoval.
Lucemburská společnost, která si zbudoval hlavní sídlo v Německu jakožto na nejnadějnějším trhu, doplatila na nízkou kvalitu a neuspokojivé výsledky crash testů vozů z Číny. Kromě toho nasadil importér i nekonkurenceschopné ceny.
I přes postupné vylepšování bezpečnosti se nepodařilo zvrátit negativní image, kterou si značka vybudovala velmi špatnými výsledky nárazových testů z počátků prodejů.
Evropa navíc vyžaduje diesely a ty prostě nebyly. V plánu jsou až pro rok 2011.
Vzniklou mezeru pravděpodobně rychle zaplní jiná firma a prodeje budou moci pokračovat, nicméně takto špatný začátek asi málokdo očekával.
Otázka do diskuze, koupili byste si auto "Made in China"?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?