Během sobotního večera na Žofíně se Mazda3 stala v přímém přenosu TV Prima trojnásobným vítězem!
Jindřich Nevrla k titulu uvedl: „Titul pro Mazdu3 nás velice těší. Tím více, že jsme po loňském vítězství Mazdy6 získali titul již druhým rokem po sobě. Mazda3 se navíc v evropské anketě umístila opět na druhém místě a v řadě zemí získala lokální titul Auto roku 2004 – jako v Chorvatsku, Turecku, Dánsku a Finsku. Chtěl bych všem členům komise a vůbec všem motoristickým novinářům poděkovat za jejich přízeň značce Mazda.“ Ve druhé polovině večera se Mazda3 dočkala nejprve ocenění od široké veřejnosti za „Nejoblíbenější automobil roku 2004 v ČR“. Ocenění převzal opět ing. Jindřich Nevrla a dále ing. Ivana Zimová, Public Relations Manager z rukou ministra průmyslu a obchodu Milana Urbana, který Mazdě jako první poblahopřál k dvojnásobnému vítězství. S gratulací se připojil též pan Přibyl, předseda SDA (=Svaz dovozců automobilů). Ve své děkovné řeči J. Nevrla řekl: „Z titulu máme obrovskou radost a jsme rádi, že došlo k této vzácné shodě odborné poroty a široké veřejnosti. Chtěl bych poděkovat všem čtenářům, kteří dali Mazdě3 svůj hlas a pozvat všechny zájemce na Ostré dni s Mazdou, aby si tento vůz sami vyzkoušeli.“ A jak se říká „do třetice všeho dobrého“ … koncem večera ještě moderátoři vyhlásili výsledky SMS soutěže, ve které také zvítězila Mazda3. Pro Mazdu je to skutečně jedinečný úspěch. Dík patří nejenom všem motoristickým novinářům, široké veřejnosti, dealerům značky Mazda, ale zejména designérům a inženýrům, kteří Mazdu3 přivedli na svět. PŘEHLED: Auto roku 2004 v ČR – zvítězila Mazda3 se 34 bodovým náskokem před druhým Fordem Focus C-Max Nejoblíbenější automobil roku 2004 v ČR – zvítězila Mazda3 a hlasovalo pro ni: 9687 (kupony), 13462 (e-mail), 6388 (sms), tj. 29537 hlasů SMS Auto roku 2004 – zvítězila Mazda3 Mazda3 získala titul „Auto roku 2004“ také v těchto zemích (stav k 19.1. 2004): Chorvatsko - Bělorusko - Dánsko – Finsko - Slovinsko – Turecko – Srbsko Mazda3 získala dále titul „Family Car of the Year 2004“ v Portugalsku Další modely a nová ocenění: Mazda6 – titul „Car of the Year 2004 in China“ (prosinec 2003) Mazda RX-8 – „2004 RJC Car of the Year“ a „2004 RJC Technology of the Year“ (listopad 2003; ocenění od Automotive Researchers & Journalists´Conference of Japan) Tisková zpráva Auto Palace Praha, k.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?