Automobilka Inifiniti má v plánu představit na blížícím se Pebble Beach Concours d'Elegance představit novou generaci svého sedanu M, který se ukáže i v Evropě.
Nissan, vlastník značky Inifiniti, chce na autosalonu prezentovat jen dokonalý 3D obraz nového modelu, budoucí sedan tam tedy fyzicky nebude, ale diváci ho přesto uvidí ve 3D zobrazení. Jsme tedy zvědaví jak si automobilka s tímto futuristickým technickým řešením vyhraje.
Základní linie konceptu nám nastíní přiložený obrázek, který ukazuje ladnost linií nového sedanu.
Novinka jistě převezme nový design, který zatím nosí modely G a FX.
Inifiniti M současné generace se vyrábí od roku 2006 a je soupeřem například Mercedesu Benz třídy E nebo Lexusu GS.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.