Po problémech s prodejem, červenými čísly a stagnací překvapil v březnu italský Fiat. V meziročním porovnání překonal díky velkému zájmu, především na italském poloostrově, koncern VW.
Ve srovnání s březnem 2005 vzrostl na evropském trhu nákup nových vozů o 4%, přesto si výrobci stěžují na silnou konkurenci, která tlačí zisky z prodeje trvale nízko, a to ve všech segmentech.
Zatímco prodeje Fiat Group a VW šly nahoru, asijští výrobci stagnovali a opětovně se nedařilo francouzskému Renaultu.
Foto: Fiat Group
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.