TechArt upravil a rozšířil i druhou generaci Porsche Boxster. A to tak, že velmi povedeně.
Auto se rozšířilo oproti sériovému o 8 centimetrů díky nově přidaným rozšířeným blatníkům nad oběma osami. Rozšíření vpředu neobstarává jen více místa pro kola. Zlepšil se i odchod zahřátého vzduchu, který vzniká bržděním, díky odvětrávaným podběhům. Zadní rozšíření je vybaveno velkoryse dimenzovanými vzduchovými kanály, které zajišťují přívod vzduchu do středového motoru. Co se týče aerodynamiky: přední spoiler od TechArtu zmenšuje vztlak na přední nápravě a lépe vede vzduch k ochalzování předních brzd.
Výškově nastavitelný podvozek je speciálně upraven na široká kola a stopu. Podvozek může být snížen až o 25 mm. Je možné si kromě rozšíření vozu nechat přidat také pár koní pod kapotu. To není pro TechArt žádný problém. Díky speciálnímu kitu zvýší výkon o 15 koní.
Foto: TechArt
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.