TechArt upravil a rozšířil i druhou generaci Porsche Boxster. A to tak, že velmi povedeně.
Auto se rozšířilo oproti sériovému o 8 centimetrů díky nově přidaným rozšířeným blatníkům nad oběma osami. Rozšíření vpředu neobstarává jen více místa pro kola. Zlepšil se i odchod zahřátého vzduchu, který vzniká bržděním, díky odvětrávaným podběhům. Zadní rozšíření je vybaveno velkoryse dimenzovanými vzduchovými kanály, které zajišťují přívod vzduchu do středového motoru. Co se týče aerodynamiky: přední spoiler od TechArtu zmenšuje vztlak na přední nápravě a lépe vede vzduch k ochalzování předních brzd.
Výškově nastavitelný podvozek je speciálně upraven na široká kola a stopu. Podvozek může být snížen až o 25 mm. Je možné si kromě rozšíření vozu nechat přidat také pár koní pod kapotu. To není pro TechArt žádný problém. Díky speciálnímu kitu zvýší výkon o 15 koní.
Foto: TechArt
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?