TechArt upravil a rozšířil i druhou generaci Porsche Boxster. A to tak, že velmi povedeně.
Auto se rozšířilo oproti sériovému o 8 centimetrů díky nově přidaným rozšířeným blatníkům nad oběma osami. Rozšíření vpředu neobstarává jen více místa pro kola. Zlepšil se i odchod zahřátého vzduchu, který vzniká bržděním, díky odvětrávaným podběhům. Zadní rozšíření je vybaveno velkoryse dimenzovanými vzduchovými kanály, které zajišťují přívod vzduchu do středového motoru. Co se týče aerodynamiky: přední spoiler od TechArtu zmenšuje vztlak na přední nápravě a lépe vede vzduch k ochalzování předních brzd.
Výškově nastavitelný podvozek je speciálně upraven na široká kola a stopu. Podvozek může být snížen až o 25 mm. Je možné si kromě rozšíření vozu nechat přidat také pár koní pod kapotu. To není pro TechArt žádný problém. Díky speciálnímu kitu zvýší výkon o 15 koní.
Foto: TechArt
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?