Společnost MG Motor Europe oznámila, že její nový plně elektrický hatchback MG4 dosáhl maximálního pětihvězdičkového hodnocení bezpečnosti Euro NCAP.
V rámci přísného testovacího procesu – který testuje bezpečnost dětí a dospělých cestujících, ochranu zranitelných účastníků silničního provozu a asistenční funkce pro bezpečnost vozu – udělila společnost Euro NCAP pět hvězdiček všem aktuálním specifikacím MG4.
Všechny verze MG4 jsou vybaveny systémem MG Pilot, komplexním balíčkem bezpečnostního vybavení navrženým tak, aby nabízel další stupeň ochrany. Asistenty pro řidiče včetně aktivního nouzového brzdění, adaptivního tempomatu, asistenta udržování v jízdním pruhu a systému Driver Attention Alert jsou součástí standardní výbavy celé řady. Inteligentní asistent dálkových světel a asistent omezení rychlosti jsou také součástí jednoduchého a intuitivního balíčku bezpečnostních prvků, které chrání cestující a ostatní účastníky silničního provozu.
Pětihvězdičkové skóre Euro NCAP také znamená první výsledek testu pro celou modulární platformu MG (MSP) – novou, adaptabilní architekturu vozidel navrženou tak, aby podpořila příští generaci vozů MG v celé Evropě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?