Společnost MG Motor Europe oznámila, že její nový plně elektrický hatchback MG4 dosáhl maximálního pětihvězdičkového hodnocení bezpečnosti Euro NCAP.
V rámci přísného testovacího procesu – který testuje bezpečnost dětí a dospělých cestujících, ochranu zranitelných účastníků silničního provozu a asistenční funkce pro bezpečnost vozu – udělila společnost Euro NCAP pět hvězdiček všem aktuálním specifikacím MG4.
Všechny verze MG4 jsou vybaveny systémem MG Pilot, komplexním balíčkem bezpečnostního vybavení navrženým tak, aby nabízel další stupeň ochrany. Asistenty pro řidiče včetně aktivního nouzového brzdění, adaptivního tempomatu, asistenta udržování v jízdním pruhu a systému Driver Attention Alert jsou součástí standardní výbavy celé řady. Inteligentní asistent dálkových světel a asistent omezení rychlosti jsou také součástí jednoduchého a intuitivního balíčku bezpečnostních prvků, které chrání cestující a ostatní účastníky silničního provozu.
Pětihvězdičkové skóre Euro NCAP také znamená první výsledek testu pro celou modulární platformu MG (MSP) – novou, adaptabilní architekturu vozidel navrženou tak, aby podpořila příští generaci vozů MG v celé Evropě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?