Koncern VW chystá představení atraktivní trojkombinace Coupé - Roadster - Speedster v jediném voze, nazvaném výstižně EcoRacer.
Podle údajů z Wolfsburgu se jedná o úsporné autíčko se slušně vycvičenými svaly. Maximální rychlost 230 km/h, zrychlení 0-100 km/h za 6,3 vteřiny a spotřeba jen 3,4 l/100 km. Překvapivé údaje?
Studie EcoRacer je osazena turbodieselem s výkonem 100 kW a váží pouhých 850 kilogramů díky širokému využití uhlíkových vláken.
Umístění živého motoru uprostřed vozu spolu s nízkou hmotností a těžištěm slibuje svezení plné emocí. EcoRacer dostal kabát se sportovními prvky a liniemi.
Nízké předního sklo v případě sundané pevné střechy evokuje příbuzenství s otevřenými sportovními prototypy.
Foto: Volkswagen
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?