Německá automobilka v Japonsku představí nezvykle nazvaný koncept menšího sportovního coupé se silným motorem, náhonem na čtyři kola a speciálním systémem odpružení.
Použitými designovými prvky je ihned jasné, že jde o Audi. Mohutná mřížka chladiče v přední masce jasně navazuje na aktuální koncepci návrhářů z Ingoldstatu.
Tvary vozu napovídají, že přes dvoje dveře bude studie disponovat solidním prostorem na zadních sedadlech a Audi udává objem zavazadelníku 255 litrů.
Studie je osazena 19" koly a poháněna šestiválcem s výkonem 250 koní. Kroutící moment je udáván 320 Nm a motor pochází z Audi TT a Audi A3.
Zajímavým prvkem je nové odpružení Audi magnetic ride. V tlumičích je nahrazen olej kapalinou, jejíž viskozita se mění v závislosti na intenzitě magnetického pole, čímž je odpružení rychlejší a tlumiče lépe reagují na nerovnosti terénu.
Foto: Audi Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?