Zřejmě na toto heslo vsadil prodejce ojetého vozu Hyundai H1, který vložil na bazoš inzerát na svůj vůz. Otázkou zůstává, zda obnažená postava v pozadí je jen náhoda a nebo promyšlený marketingový tah.
Pozadí v pozadí
Na úvodním snímku inzerátu na zajímavého bydlíka si nelze nevšimnout postavy v pozadí, jenž směrem k fotografii vystrkuje zadek. Dle našeho názoru se nemůže jednat o náhodu, jelikož si holého zadku prostě nejde nevšimnout, tudíž je to s velkou pravděpodobností důkladně promyšlený marketingový tah.
Sám Hyundai H1 co se na bazoši prodává, je vcelku zajímavý vůz, který by se mohl hodit na low cost cestování a expedice.
Tady si můžete přečíst celý inzerát:
Prodám Hyundai H-1 2.5 CRDI 103kw, 6 míst, okna v elektrice, zrcátka v elektrice ale nefungují(to ale nevadí protože jsou velký). STK 12. 2023, najeto cca 330 000. Na motoru se generálkovaly vstřiky v Bosch servisu, oleje a filtry po výměně. Nové zimní gumy Vraník HC2 cargo green diamond (ještě mám sadu zimáků na dojetí v létě). V autě je spací vestavba a posuvná zadní lavice. Tažné na 1500kg. Chtěly by poléčit zadní lemy a vrata.
Přepis nutný, dohoda na ceně u auta.
Cena 47 000 Kč
Pokud jste přesvědčeni, že tento Hyundai musí být váš, zde je odkaz na výše popsaný inzerát.
https://auto.bazos.cz/inzerat/150057111/hyundai-h1-sv-103-kw.php
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?