Zřejmě na toto heslo vsadil prodejce ojetého vozu Hyundai H1, který vložil na bazoš inzerát na svůj vůz. Otázkou zůstává, zda obnažená postava v pozadí je jen náhoda a nebo promyšlený marketingový tah.
Pozadí v pozadí
Na úvodním snímku inzerátu na zajímavého bydlíka si nelze nevšimnout postavy v pozadí, jenž směrem k fotografii vystrkuje zadek. Dle našeho názoru se nemůže jednat o náhodu, jelikož si holého zadku prostě nejde nevšimnout, tudíž je to s velkou pravděpodobností důkladně promyšlený marketingový tah.
Sám Hyundai H1 co se na bazoši prodává, je vcelku zajímavý vůz, který by se mohl hodit na low cost cestování a expedice.
Tady si můžete přečíst celý inzerát:
Prodám Hyundai H-1 2.5 CRDI 103kw, 6 míst, okna v elektrice, zrcátka v elektrice ale nefungují(to ale nevadí protože jsou velký). STK 12. 2023, najeto cca 330 000. Na motoru se generálkovaly vstřiky v Bosch servisu, oleje a filtry po výměně. Nové zimní gumy Vraník HC2 cargo green diamond (ještě mám sadu zimáků na dojetí v létě). V autě je spací vestavba a posuvná zadní lavice. Tažné na 1500kg. Chtěly by poléčit zadní lemy a vrata.
Přepis nutný, dohoda na ceně u auta.
Cena 47 000 Kč
Pokud jste přesvědčeni, že tento Hyundai musí být váš, zde je odkaz na výše popsaný inzerát.
https://auto.bazos.cz/inzerat/150057111/hyundai-h1-sv-103-kw.php
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.