Nejvíce se daří automobilce BMW. Tato německá značka předčila soupeře až v 15 zemích, od Velké Británie přes Německo, Rakousko, Maďarsko až po většinu zemí Balkánského poloostrova (Srbsko, Černá Hora, Makedonie a další). Podrobněji ZDE
Druhé místo v tomto žebříčku náleží značce Mercedes-Benz, která dosáhla vrcholu popularity v desíti zemích. Největší nadšence této automobilky najdete např. v Rusku, Ázerbájdžánu, Arménii, Albánii, ale také v některých zemích západní Evropy (Portugalsko, Lucembursko, Belgie).
Značku Toyota si zvolily státy: Bulharsko, Litva, Lotyšsko, Polsko a Řecko.
Je zajímavé, že jihokorejskou značku Hyundai si v Evropě oblíbili zejména Češi, Slováci a obyvatelé Islandu. Je to zřejmě tím, že u nás a na Slovensku sídlí továrny, které vyrábějí tyto auta.
Těsně pod pódiem skončili současně Volkswagen a Tesla. Zatímco americká automobilka elektrických vozidel vládne v Irsku, Lichtenštejnsku, Norsku a Švýcarsku, německá vozidla si oblíbili zejména Španělé, Italové a obyvatelé východní Evropy (Bělorusko a Ukrajina).
Seznam uzavírají dvě francouzské značky: Peugeot a Renault a švýcarské Volvo. K milovníkům vozů Peugeot patří Dánové a Francouzi. V Turecku jsou nejpopulárnější vozidla Renault a ve Švédsku – Volvo.
Statistiky vznikly na základě porovnání celkového počtu online vyhledávání 64 automobilových značek za poslední čtyři roky. Průzkum využil také archivní údaje od Google Keyword Planner.
Údaje pro Andorru, Maltu, Monako, San Marino a Vatikán nejsou k dispozici.