Co prohlásili jezdci po projetí poslední patnácté rychlostní zkoušky? Ta byla nejprve přerušena po havárii Vojtěcha Štajfa, znovu spuštěna a následně zrušena po bouračce Martina Vlčka.
Nobre Paulo / Morales Gabriel: Byl to opravdu těžký závod. Nebezpečná a složitá rally.Rujbr Patrik / Švec Jaromír: Jsme šťastni. Bylo to dlouhá rally a poslední etapa byla obtížná kvůli velkému zpoždění.
Pospíšilík Tomáš / Hovorka Jiří: Byl to nejlepší víkend mé kariéry. Fantastický boj, krásné úseky. Díky mému týmu a mému otci a matce. Můj sen se splnil a výsledek v top 10 je fantastický.
Lukyanuk Alexey / Arnautov Alexey: Udělal jsem defekt přes ostrou hranu. Byla to moje chyba. Musíme zkontrolovat výsledek a propočítat body v mistrovství.
Kopecký Jan / Dresler Pavel: Opravdu milé vidět davy lidí. Bez jejich podpory by to nebylo snadné. Opravdu dobrý pocit znovu vyhrát.
Ingram Chris / Whittock Ross: Snažil jsem se. Obrovské díky mému týmu, mé rodině, všem.
Mareš Filip / Hloušek Jan: Dal jsem do toho všechno. Jsem rád, že jsme v cíli, to je nejdůležitější. Díky všem fanouškům za podporu, nemám slov. Největší den mé kariéry. A opravdu obdivuji výkon Chrise.Kostka Tomáš / Kučera Ladislav: Nyní auto fungovalo opravdu dobře. Tato fáze byla pěkná. Jsme v cíli, super. Děkuji všem fanouškům.
Griebel Marijan / Winklhofer Pirmin: Celý víkend jsem nebyl na tempu. Ale je to dobrý výsledek, pamatuji si Polsko. Jsem opravdu šťastný. Díky týmu a divákům za fantastickou atmosféru!
Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel: Barum rally není snadná. Teď jsme se snažili, ale nestačilo to. Gratulujeme Wagnerovi. 7. místo je dobré, ale pro nás to není splnění snu.
Wagner Simon / Winter Gerald: Neuvěřitelné. Tak těžký víkend. Velké díky týmu a sponzorům. Úžasné dokončit Barum rally v autě R5.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.