Co prohlásili jezdci po projetí poslední patnácté rychlostní zkoušky? Ta byla nejprve přerušena po havárii Vojtěcha Štajfa, znovu spuštěna a následně zrušena po bouračce Martina Vlčka.
Nobre Paulo / Morales Gabriel: Byl to opravdu těžký závod. Nebezpečná a složitá rally.Rujbr Patrik / Švec Jaromír: Jsme šťastni. Bylo to dlouhá rally a poslední etapa byla obtížná kvůli velkému zpoždění.
Pospíšilík Tomáš / Hovorka Jiří: Byl to nejlepší víkend mé kariéry. Fantastický boj, krásné úseky. Díky mému týmu a mému otci a matce. Můj sen se splnil a výsledek v top 10 je fantastický.
Lukyanuk Alexey / Arnautov Alexey: Udělal jsem defekt přes ostrou hranu. Byla to moje chyba. Musíme zkontrolovat výsledek a propočítat body v mistrovství.
Kopecký Jan / Dresler Pavel: Opravdu milé vidět davy lidí. Bez jejich podpory by to nebylo snadné. Opravdu dobrý pocit znovu vyhrát.
Ingram Chris / Whittock Ross: Snažil jsem se. Obrovské díky mému týmu, mé rodině, všem.
Mareš Filip / Hloušek Jan: Dal jsem do toho všechno. Jsem rád, že jsme v cíli, to je nejdůležitější. Díky všem fanouškům za podporu, nemám slov. Největší den mé kariéry. A opravdu obdivuji výkon Chrise.Kostka Tomáš / Kučera Ladislav: Nyní auto fungovalo opravdu dobře. Tato fáze byla pěkná. Jsme v cíli, super. Děkuji všem fanouškům.
Griebel Marijan / Winklhofer Pirmin: Celý víkend jsem nebyl na tempu. Ale je to dobrý výsledek, pamatuji si Polsko. Jsem opravdu šťastný. Díky týmu a divákům za fantastickou atmosféru!
Tarabus Jaromír / Trunkát Daniel: Barum rally není snadná. Teď jsme se snažili, ale nestačilo to. Gratulujeme Wagnerovi. 7. místo je dobré, ale pro nás to není splnění snu.
Wagner Simon / Winter Gerald: Neuvěřitelné. Tak těžký víkend. Velké díky týmu a sponzorům. Úžasné dokončit Barum rally v autě R5.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.