Navštěvujete automobilového soutěže? Chcete se stát členem pořadatelského týmu 37. KOWAX Valašské rally ValMez 2018? Více informací najdete na tomto příspěvku.
INFORMACE PRO POŘADATELE
Dovolujeme si Tě oslovit s nabídkou spolupráce při organizaci 37. KOWAX - Valašské rally VALMEZ 2018
Kdy potřebujeme pomoci s organizací?
v sobotu 24. března a v neděli 25. března 2018Koho hledáme?
jednotlivce, lépe však vícečlenné skupiny pořadatelů podmínkou je věk min. 18 letNa jaká stanoviště hledáme pořadatele?
rychlostní zkoušky
Sobota 24. 3. 2018
RZ 1 | 4 Fulnek RZ 2 | 5 Odry RZ 3 | 6 Lešná RZ 7 ValMez (polookruhová)Neděle 25. 3. 2018
RZ 8 | 11 Hukvaldy RZ 9 | 14 Bystřička RZ 10 | 15 Juřinka (polookruhová) RZ 12 | 13 Kopřivnice organizaci a regulaci příjezdových tras k rychlostním zkouškám – výběr vstupného další stanoviště rally (servisní areál, přejímky, přeskupení, startovní a cílová rampa, apod.)Jaká je výše pořadatelské odměny?
1 den 500,- Kč + svačina, pití 2 dny 1.200,- Kč + svačina, pití, tričko Valašská rallyÚhrada cestovného?
vlastním autem – proplácíme 3,- Kč za ujetý km (nutná kopie TP) podmínkou je plné obsazení vozidla nemáš-li auto, nevadí, můžeme Tě připojit k jiné skupiněJak se přihlásit?Kontaktuj personalistu prostřednictvím emailu: poradatele@valasskarally.cz Personalista ti zašle přihlášku pořadatele, kterou mu vyplníš a zašleš nazpět.
Do kdy se můžeš hlásit?Čím dříve, tím lépe. Kapacita je omezená. Uzávěrka přihlášek je ve středu 28. 2. 2018.
Kontaktní údaje na personalistu rally:Tomáš Daněk, +420 731 546 488, poradatele@valasskarally.cz
Zdroj: Valašská Rally Valmez 2018
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.