Traiva RallyCup pokračoval po tříměsíčních letních prázdninách a dějištěm byl opět polygon kopřivnické Tatry. Poslední závod se odehrál za takřka katastrofálních podmínek, kdy všichni účastníci bojovali s přívalovým deštěm. Předpověď na tento závod nebyla nijak přívětivá, nakonec se však počasí slitovalo a závod se odjel za sucha a polojasné oblohy. V Kopřivnici nechyběl ani redakční fotograf Jan Dušek se svou technikou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?