V neděli 4. prosince 2016 se na kopřivnické polygonu Tatry uskuteční již tradiční Mikuláš GPD RallyCup 2016.
Vstupné pro diváky včetně dětí je 50 Kč, parkovné ve stejné výši. Diváci mají vstup povolen pouze do vyhrazených prostor. Vstup do areálu Tatry je nákladní bránou č. 6 (49°36'3.188"N, 18°9'59.945"E).
Pro jezdce je připraveno 8 rychlostních zkoušek na dvou úsecích v celkové délce 30 km a jako bonus RZ Divák.
Vstupenky jsou slosovatelné a vítěz získá svezení ve WRC v divácké rychlostní zkoušce. Dražit se budou i další svezení v závodních autech a výtěžek z této dražby bude použit na dobročinné účely.
Časový harmonogram:
8:30 Trénink RZ 1, 2 9:30 Start RZ 1 - 2 9:45 Servis 10:45 Start RZ 3 - 4 11:00 Servis II 11:30 Dražba jízd divák 12:00 Start RZ 5 - 6 12:15 Servis III 13:15 Start RZ 7 - 8 13:30 RZ Divák 14:00 Cíl rally
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.