Pirelli slaví úspěchy

Rally Hustopeče (CZE)
Rally Hustopeče (CZE), foto: Jan Škarvada
Petr Eliáš 30. června 2016 18:00
Sdílej:

Pohár Pirelli pokračuje na nadcházející Rally Bohemia a jezdci s Pirelli slavili v Hustopečích.

Jihomoravská Rally Hustopeče je v domácím šampionátu Mistrovství České republiky v rally jedinečným podnikem, kde se více než v míře obvyklé, vyskytují šotolinové úseky náročné na pneumatiky. I časté změny počasí, a jemný prach na zdejších vinařských stezkách, nejsou pro soutěžní jezdce vůbec nic jednoduchého, a spolehnutí na správné obutí je zde snad ještě důležitější, než jinde. Pohár Pirelli pokračoval i na Rally Hustopeče a jezdci s pneumatikami Pirelli měli dost důvodů k oslavám.

Tím absolutně nejrychlejším jezdcem na pneumatikách Pirelli i v rámci Poháru byl Jan Dohnal, který s Michalem Ernstem dovezli svůj Ford Focus WRC do cíle na třetím místě absolutně a konečně se jim podařilo zdárně dosáhnout kýžené „bedny“. Gratulujeme k tomuto skvělému výsledku! Jen o malých chloupek pomalejší než Dohnal byl při rally Hustopeče Vojtěch Štajf, který s Františkem Rajnohou udělali velmi dobrý dojem a potvrdili, že si s novou Škodou Fabia R5 začínají opravdu rozumět. Skončili na výborném čtvrtém místě absolutně, ale vyhráli v hodnocení třídy 2 a vezou plný počet bodů i do hodnocení Poháru Pirelli. Gratulujeme! Za Štajfem dojeli Jan Černý s Petrem Černohorským se Škodou Fabia S2000 a třetí místo v Poháru Pirelli ve třídě 2 brali Ondřej Bisaha s Lukášem Šintalem a Fordem Fiesta R5. Jaroslav Pešl s Romanem Peškem a Mitsubishi Lancer EVO IX byli první v rámci Poháru Pirelli ve třídě 3 před Marcelem Tučkem s Petrem Dufkem na stejném voze a Václavem Kopáčkem s Barborou Rendlovou se Subaru Impreza Sti.

Ve velmi silné konkurenci dvoukolek třídy 6 zvítězili Václav Dunovský s Petrem Glösslem s Peugeotem 208 R2, kteří odjeli perfektní soutěž a zaslouží si gratulaci. Za nimi ve třídě dojeli druzí Filip Mareš s Janem Hlouškem a třetí René Dohnal s Romanem Švecem všichni s Peugeoty. Václav Stejskal se Stanislavem Viktorou s Renaultem Clio Sport vyhráli ve třídě 8 a my jim k tomuto úspěchu také gratulujeme.

Další soutěží, kde se bude soupeřit o body do Poháru Pirelli v MČR v rally bude nadcházející Rally Bohemia, která slibuje také velmi napínavé souboje. Pirelli všem posádkám přeje úspěch a štěstí na této náročné rally. Zájemci o účast v Poháru Pirelli získají více informací od pracovníků firmy Motorsport spol. s.r.o. Martina Komínka, kominek@motorsport.cz a Ing. Františka Podhajského, podhajsky@motorsport.cz

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.