Igor Drotár strávil mnoho rokov na českých tratiach najvyššej československej ligy súťaží rally. Po nedávnych pretekoch v Šternberku sa rodený Prešovčan vracia späť na moravskú pôdu. Druhé podujatie Majstrovstiev Slovenska v rally rozkladá svoje stany v mestečku Hustopeče.
Nabité štartové pole (až 129 posádok) so silnou medzinárodnou konkurenciou je zárukou zábavy a motiváciou pre každého skutočného pretekára. Dvojdňové Hustopeče tento víkend budú pre Igora rovnakou premiérou na miestnej pôde, ako pre väčšinu ostatných slovenských posádok. So spolujazdcom Robom Müllerom a ich Škodou Fabiou WRC ich čakajú nočné skúšky v piatok večer, doplnené o sobotňajšie náročné trate so šotolinovými úsekmi. Desať rýchlostných skúšok ponúkne vyše 150 ostrých kilometrov.
Igor Drotár: "Hustopeče ako súťaž poznám len z počutia a videí. Trate sú odlišné od tých slovenských, no berieme to ako každú súťaž, na ktorú sa treba dobre pripraviť. Zoznamovacie jazdy tak budú pre mňa a Roba Müllera ďalšou dôležitou spoločnou skúsenosťou. Verím a dúfam, že ponúkneme pekné prejazdy a slušné časy. Kraj je to nádherný a automobilové súťaže tu majú svoju tradíciu i fanúšikovskú základňu."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?