Vedoucí jezdci Rally Český Krumlov jsou již na konci páteční etapy. Pět ze šesti rychlostních zkoušek vyhrál tovární jezdec Škody Motorsport Jan Kopecký a drží první pozici.
Pátou rychlostní zkoušku vyhrál Kopeckého týmový kolega Švéd Pontus Tidemand na Fábií R5, který vede souboj o druhou pozici s Václavem Pechem s Porsche 997 GT3
Zítra se tedy máme na co těšit. Nejen na zajímavé soupeření na špici ...
VÝSLEDKY PO RZ6:
CELKOVÉ VÝSLEDKY PO RZ6 A PO PÁTEČNÍ ETAPĚ:1. Kopecký Jan / Dresler Pavel - 00:44:39.12. Tidemand Pontus / Andersson Jonas - 00:45:14.73. Pech Václav / Uhel Petr - 00:45:49.44. Dohnal Jan / Ernst Michal - 00:46:22.65. Černý Jan / Černohorský P. - 00:46:24.06. Jakeš Miroslav / Ehlová Marcela - 00:46:26.37. Odložilík R. / Tureček Martin - 00:46:48.58. Vlček Martin / Žáková J. - 00:47:07.29. Štajf Vojtěch / Rajnoha F. - 00:47:23.610. Kopáček V. / Rendlová B. - 00:47:52.5
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?