Několik desítek tisíc diváků se ve dnech 15. a 16. dubna sešlo kolem tratí rychlostních zkoušek, v servisním areálu a na valašskomeziříčském náměstí při Rocksteel – 35. Valašské rally 2016. A nutno poznamenat, že podle ohlasů, spokojených diváků.
Chválou na jejich adresu nešetřili pořadatelé, kteří dbali o bezpečnost. „S chováním diváků jsme byli maximálně spokojeni. Drtivá většina z nich si dokázala Valašku náramně užít a i při respektování všech bezpečnostních opatření prožít spoustu adrenalinových chvil,“ vyjádřil se ředitel letošní Valašky Rudolf Kouřil. „Dá se říct, že diváci v naprosté většině plně respektovali všechna naše doporučení i výzvy traťových komisařů. Lidem za to patří naše velké poděkování,“ dodal předseda organizačního výboru Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 Jaromír Tomaštík.
Organizační výbor letošní Valašky pak pohodovým divákům, kteří dokázali, že rally rozumí a vědí, o čem při takových akcích jde, vzkazuje: „Ogaři a cérky, děkujeme! Děkujeme nejenom za vaši disciplinovanost, ale i za fakt, že jste to byli také vy, kdo se významnou měrou podílel na jinak kvalitním a bezpečném průběhu pětatřicáté Valašské rally, ale rovněž na jejím pozitivním hodnocení jak ze strany soutěžních posádek, tak i delegovaných činovníků. Ještě jednou, velké díky vám!,“ poznamenal Jaromír Tomaštík.
A člen vítězné posádky, Petr Černohorský, na adresu diváků při letošní Valašce dodal: „Na Valašsku a v celém Zlínském kraji jsou diváci nejlepší. Rally si tady naplno užívají, bouřlivě fandí a přitom dokáží respektovat opatření pořadatele směřující k jejich bezpečnosti. Dnes to fandové v okolí Valašského Meziříčí a Kopřivnice znovu dokázali,“ vyjádřil se při závěrečné tiskové konferenci po skončení Rocksteel – 35. Valašské rally 2016.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?