Pořadatel Rocksteel - 35. Valašské Rally 2016 uveřejnil abecedu valašské automobilové soutěže
Abecedu Valašské rally 2016 uveřejnil její pořadatel. Jde o dokument, na který si již příznivci Valašky zvykli. Dostávají ho k dispozici již několik let.
Abeceda Valašské rally nenahrazuje žádný z oficiálních dokumentů. Je pouze shrnutím toho nejpodstatnějšího, co se Valašské rally týká. Její podoba je volně přístupná a také k případnému stažení (ve formátu PDF) na oficiální webové stránce Valašské rally v divácké sekci. Seznámit se s ní je možné také prostřednictvím facebooku.
Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 s centrem ve Valašském Meziříčí otevře novou sezonu rallysportu v České republice. Valaška je také letos započítávána do Rallyprintsérie, Poháru 2+, Poháru mládeže a Poháru pořadatele. Populární Valaška je na programu v termínu 15. – 16. dubna. Pořadatel JTRT pro s. r. o. Vsetín a organizátor AutoMotoKlub Rallye-Sport – Vsetín připravili trať v délce 239,58 km, která obsahuje na čtyřech úsecích osm obtížných rychlostních zkoušek v délce 72,18 km. První vůz odstartuje do rally v sobotu 16. dubna v 08:50 hodin z areálu Tatra Kopřivnice. Vítěz pak do cíle rally na náměstí ve Valašském Meziříčí přijede týž den v 16:51 hodin. Na startu polojubilejní Valašské rally je očekáváno kvalitní jezdecké pole a pestrý vozový park.
Další zpravodajský servis o Rocksteel – 35. Valašská rally 2016 přineseme v následujících tiskových informacích. Uveřejňovány budou postupně také na oficiální webové stránce Rocksteel – 35. Valašské rally 2016, www.valasskarally.eu a na její facebookové mutaci.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?