Necelý týden zbývá to startu první soutěže kalendáře MČR v rally. Seznam přihlášených čítá celkem 71 posádek.
Konec spekulací učinili v týdnu ve Škoda Motorsport. Startovní číslo 1 - Jan Kopecký a Pavel Dresler a hodně očekáváaná novinka Škoda Fabia R5. Dýchat na záda by jim mohli Francouzi Bouffier s Moreau s Citroenem DS3 R5 Gemini Rally Teamu. Tradičně nechybí loňský mistr Václav Pech se stejnou technikou jako loni. První WRC ve startovním poli osedlají Odložilík s Turečkem. Bude se jednat o loňské mistrovské Subaru Jaromíra Tomaštíka.
Spolupráci s Mogulem a Kresta Racing navázal Jan Černý. Jejich vozem je Fabia S2000. Jan Sýkora přijede prověřit svou Fiestu R5. Nebude chybět ani Jan Jelínek s Petrem Machů a FAbií S2000. Následuje Fabia WRC Karla Trněného, Fabia S2000 Martina Vlčka. Netradičně se objeví i Pavel Valoušek, startující převážně na Slovensku s Fabií S2000. Ford Focus WRC představí Jan Dohnal. Dalšími WRC bude ještě Octavia Věroslava Cvrčka ml. a nesmíme taky zapomenout na Fabií WRC, se kterou pojede Daniel Landa s Petrem Novákem. Se startovním číslem 21 bude předvádět autraktivní jízdu Josef Semerád. Přihlášeni jsou i bratři Szejové, které zdemolovali Subaru na Valašské rally. Představé se s vozem Subaru, od Sebastiana Frycze.
RallyZone.cz / Lukáš Staněk
Dvoukolky budou mít rovněž silné zastoupení. Ve složení Smékal, pokud se podaří opravit Clio po havárii na Valašsce tak Rujbr, třetím do party bude Bisaha, další rychlá Clia R3 a za jejich volantem David Štefan, David Tomek. Nově za volantem stejného vozu bude sedět Martin Lichovník.
Rally startuje v pátek 24.4. v 1710 z Klatovského náměstí. Na okruhové RZ Čínov se první posádky představí v 17:28.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?