Škoda Fabia R5 v převleku zebry si při testu poradila s poryvy větru, deštěm i sněhem
Tovární tým ŠKODA Motorsport testoval na přelomu března a dubna soutěžní speciál Škoda Fabia R5 nedaleko Malont na Českokrumlovsku. Čtyřdenní akci zajišťoval ČK motorsport ve spolupráci s pořadateli ÚAMK Automotoklubu Rallye Český Krumlov.
Za volantem zbrusu nové mladoboleslavské zbraně se vystřídaly celkem tři posádky - Belgičan Freddy Loix s nizozemským navigátorem Johanem Gitselsem, domácí dvojice Jan Kopecký - Pavel Dresler a úřadující mistři Evropy, Finové Esapekka Lappi a Janne Ferm. Seveřané navíc krátce usedli do vozu Škoda Fabia Super 2000.
Testování ztěžovalo doslova aprílové počasí. Četné dešťové i sněhové přeháňky byly provázeny silným větrem, který v úterý dokonce lámal stromy. O hladký průběh testu se tak kromě organizátorů a místních zemědělců postarali i dobrovolní hasiči z Malont. Všem patří velký dík!
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?