Zaznělo na tiskové konferenci
Jan Kopecký před startemZaznělo na tiskové konferenciJako loňský vítěz této soutěže, citíte nějaký tlak, čeká se od vás obhajoba?JK:Vůbec žádný tlak necítím, máme skvělý tým, svkělé auto a vme jak rychlé může na těchto rychlostních zkouškách být. Doufejme, ze to bude minimálně stejné jako loni, ale letos daleko těší. Jak říkal Raimund, vůbec nevíme jaké co přijde zítra za podmínky. Budu se snažit neudělat chybu hned v prvním dnu a ve druhém budu chtít vyhrátu tuto rally.
Letos nebude asi moc sněhu, ale spíše led, jak se jede v takových podmínkách?JK:Na sněhu je to větší zábava. Je to daleko více bezpečné jet na limitu 170 km/h a občas se opřít o barieru sněhu, nez nrazit na nějakou ledovou plotnu a pak se štěstím zůstat na cestě.
Janner rally je první soutěží z třinácti v Evropském Šampionátu, jaký je Váš další letošní program ?JK:Tým se ještě nerozhodl, chytřejší budeme po Janneru.Jste už nějakou dobu v týmu Škoda, jak se cítí český jezdec v českém týmu?JK:Jsem moc rád že jsem zpět v týmu Škoda. Není jednoduché, protože je hodně pilotů, kteří by klidně mohli být v týmu stejně jako já a tak děkuji Škodě za podporu a spolupráci a doufám, že se nám bude dobře spolupracovat i v budoucnosti.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?