Zaznělo na tiskové konferenci
Jan Kopecký před startemZaznělo na tiskové konferenciJako loňský vítěz této soutěže, citíte nějaký tlak, čeká se od vás obhajoba?JK:Vůbec žádný tlak necítím, máme skvělý tým, svkělé auto a vme jak rychlé může na těchto rychlostních zkouškách být. Doufejme, ze to bude minimálně stejné jako loni, ale letos daleko těší. Jak říkal Raimund, vůbec nevíme jaké co přijde zítra za podmínky. Budu se snažit neudělat chybu hned v prvním dnu a ve druhém budu chtít vyhrátu tuto rally.
Letos nebude asi moc sněhu, ale spíše led, jak se jede v takových podmínkách?JK:Na sněhu je to větší zábava. Je to daleko více bezpečné jet na limitu 170 km/h a občas se opřít o barieru sněhu, nez nrazit na nějakou ledovou plotnu a pak se štěstím zůstat na cestě.
Janner rally je první soutěží z třinácti v Evropském Šampionátu, jaký je Váš další letošní program ?JK:Tým se ještě nerozhodl, chytřejší budeme po Janneru.Jste už nějakou dobu v týmu Škoda, jak se cítí český jezdec v českém týmu?JK:Jsem moc rád že jsem zpět v týmu Škoda. Není jednoduché, protože je hodně pilotů, kteří by klidně mohli být v týmu stejně jako já a tak děkuji Škodě za podporu a spolupráci a doufám, že se nám bude dobře spolupracovat i v budoucnosti.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?