Pomalu ale jistě se blíží start předposledního sprinterského podniku této sezóny a tím budou tradiční Rally Jeseníky.
Na startu této soutěže nebude chybět ani posádka René Dohnal – Rudolf Kouřil s Volkswagenem Polo 16V a jejich taktika je jasná – vítězství. Nic jiného než vítězství již nepřipadá pro Rendu s Rudou v úvahu, pokud chtějí i nadále pomýšlet na titul ve třídě 10. K lepšímu výkonu by posádce měla pomoci taktéž, nebýt defektu, skvělě zajetá a hlavně dokončená Barum Rally. AZ Pneu Rally Jeseníky jsou těžkou soutěží a k tomu se přidává taktéž i formát soutěže, který se skládá z osmi rychlostních zkoušek a pouze jednoho servisu. Na této soutěži bude René Dohnal startovat vůbec poprvé a jak vidí své šance? „Na tratě do okolí Šternberka se velice těšíme. Několikrát jsem zde byl přítomen jako divák, takže určitou představu o podobě místních zkoušek mám. Nečeká nás určitě nic jednoduchého, jelikož místní tratě bývají po ranních mrazech či mlhách vlhké a kluzké. Snad zúročíme získané zkušenosti z Barumky a závod dokončíme. Pokud by se podařilo zajet i nějaký pěkný výsledek, budeme jedině rádi. Prioritou je ovšem spatřit cílovou rampu a snažit se neustále učit nové a nové věci. Je pravdou, že každý odjetý kilometr nechá na člověku nějakou stopu. Moc se tedy těším a chtěl bych všechny v sobotu pozvat na tratě Rally Jeseníky, kde se bude určitě na co koukat a každý si zde přijde na své,“ říká před startem René Dohnal. Posádka Dohnal – Kouřil odstartuje do soutěže se startovním číslem 67.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?