Pomalu ale jistě se blíží start předposledního sprinterského podniku této sezóny a tím budou tradiční Rally Jeseníky.
Na startu této soutěže nebude chybět ani posádka René Dohnal – Rudolf Kouřil s Volkswagenem Polo 16V a jejich taktika je jasná – vítězství. Nic jiného než vítězství již nepřipadá pro Rendu s Rudou v úvahu, pokud chtějí i nadále pomýšlet na titul ve třídě 10. K lepšímu výkonu by posádce měla pomoci taktéž, nebýt defektu, skvělě zajetá a hlavně dokončená Barum Rally. AZ Pneu Rally Jeseníky jsou těžkou soutěží a k tomu se přidává taktéž i formát soutěže, který se skládá z osmi rychlostních zkoušek a pouze jednoho servisu. Na této soutěži bude René Dohnal startovat vůbec poprvé a jak vidí své šance? „Na tratě do okolí Šternberka se velice těšíme. Několikrát jsem zde byl přítomen jako divák, takže určitou představu o podobě místních zkoušek mám. Nečeká nás určitě nic jednoduchého, jelikož místní tratě bývají po ranních mrazech či mlhách vlhké a kluzké. Snad zúročíme získané zkušenosti z Barumky a závod dokončíme. Pokud by se podařilo zajet i nějaký pěkný výsledek, budeme jedině rádi. Prioritou je ovšem spatřit cílovou rampu a snažit se neustále učit nové a nové věci. Je pravdou, že každý odjetý kilometr nechá na člověku nějakou stopu. Moc se tedy těším a chtěl bych všechny v sobotu pozvat na tratě Rally Jeseníky, kde se bude určitě na co koukat a každý si zde přijde na své,“ říká před startem René Dohnal. Posádka Dohnal – Kouřil odstartuje do soutěže se startovním číslem 67.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.