Pomalu ale jistě, se blíží start šesté soutěže rallysprintového mistrovství a tou bude jezdecky velmi oblíbená Agropa Rally Pačejov.
Na start této soutěže se postaví i posádka Speed Racing Teamu Tomáš Blažek – Miroslav Prachař na Škodě Fabia tř.7. Pro tuto posádku tu bude vůbec první start na této soutěži a důležité tedy bude dojet do cíle, získat další zkušenosti a nějaký ten bodík do klasifikace třídy 7.V letošní sezóně to bude pro Tomáše s Mirkem třetí start ve sprintech, ale ve dvou předchozích případech je vždy zlobila technika. Kopnou dojeli pouze silou vůle a v Kostelci dokonce odstoupili už po první rychlostní zkoušce. I během krátké doby mezi Kostelcem a Pačejovem dokázali mechanici Fabii opravit a ta je připravena pozřít další závodnické kilometry. „Do Pačejova nás čeká dlouhá cesta přes celou republiku. Opět máme velmi dobře obsazenou třídu a doufám, že do třetice všeho dobrého, se nám podaří dojet do cíle bez jakýchkoliv problémů,“ říká Tomáš Blažek.
Tomáš s Mirkem by rovněž chtěli poděkovat Michalu Cillerovi, Luboši Pickovi a mechanikům za skvěle odvedenou práci během přípravy na Pačejov. Tomáš Blažek s Mirkem Prachařem odstartují do soutěže s číslem 68 a během závodu se fanoušci mohou zastavit taktéž v servise, kde pro ně budou přichystány podpisové karty. Veškeré dění v týmu můžete rovněž sledovat na stránkách www.tomasblazek.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.