Pomalu ale jistě, se blíží start šesté soutěže rallysprintového mistrovství a tou bude jezdecky velmi oblíbená Agropa Rally Pačejov.
Na start této soutěže se postaví i posádka Speed Racing Teamu Tomáš Blažek – Miroslav Prachař na Škodě Fabia tř.7. Pro tuto posádku tu bude vůbec první start na této soutěži a důležité tedy bude dojet do cíle, získat další zkušenosti a nějaký ten bodík do klasifikace třídy 7.V letošní sezóně to bude pro Tomáše s Mirkem třetí start ve sprintech, ale ve dvou předchozích případech je vždy zlobila technika. Kopnou dojeli pouze silou vůle a v Kostelci dokonce odstoupili už po první rychlostní zkoušce. I během krátké doby mezi Kostelcem a Pačejovem dokázali mechanici Fabii opravit a ta je připravena pozřít další závodnické kilometry. „Do Pačejova nás čeká dlouhá cesta přes celou republiku. Opět máme velmi dobře obsazenou třídu a doufám, že do třetice všeho dobrého, se nám podaří dojet do cíle bez jakýchkoliv problémů,“ říká Tomáš Blažek.
Tomáš s Mirkem by rovněž chtěli poděkovat Michalu Cillerovi, Luboši Pickovi a mechanikům za skvěle odvedenou práci během přípravy na Pačejov. Tomáš Blažek s Mirkem Prachařem odstartují do soutěže s číslem 68 a během závodu se fanoušci mohou zastavit taktéž v servise, kde pro ně budou přichystány podpisové karty. Veškeré dění v týmu můžete rovněž sledovat na stránkách www.tomasblazek.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?