Na závěr úspěšné sezony si Václav Dunovský a Petr Machů vysloužili třešničku na dortu.
Poděbradsko - zlínská posádka posbírala v letošním roce všechno zlato, ke kterému měla přístup. S vozem Suzuki Ignis S1600, o nějž se celoročně bravurně staral tým mechaniků Sparrow racing teamu, protančili Vena s Petrem s elegancí celou sezónou. Ve výstavce se jim nyní blýskají poháry za první místo ve skupině A, 2WD i ve třídě 5 za rok 2011. Dá se tedy říct, že si pánové odměnu jistojistě zaslouží.
Zmíněnou třešničkou je zkouška vozu kategorie S2000. Dnes měli Dunovský s Machů poprvé možnost usednout do Škody Fabia S2000, s níž se zítra postaví na start soutěže v Uherském Brodě. „Je to obrovská změna. Osobně jsem si to moc užil. Jednoznačně jsem spokojený. Těším se na to, jak to půjde dál,“ popisuje první jízdu se Škodou Fabia S2000 spolujezdec Petr Machů. „Každé první krůčky jsou náročné a ani my jsme to dnes neměli jednoduché. Kilometr od kilometru se s autem poznáváme. Fabie v nás vzbuzuje velký respekt a zároveň touhu se s ní učit. Každopádně je to pěkný závěr sezóny,“ dodává usměvavý osmadvacetiletý Dunovský.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?