Na závěr úspěšné sezony si Václav Dunovský a Petr Machů vysloužili třešničku na dortu.
Poděbradsko - zlínská posádka posbírala v letošním roce všechno zlato, ke kterému měla přístup. S vozem Suzuki Ignis S1600, o nějž se celoročně bravurně staral tým mechaniků Sparrow racing teamu, protančili Vena s Petrem s elegancí celou sezónou. Ve výstavce se jim nyní blýskají poháry za první místo ve skupině A, 2WD i ve třídě 5 za rok 2011. Dá se tedy říct, že si pánové odměnu jistojistě zaslouží.
Zmíněnou třešničkou je zkouška vozu kategorie S2000. Dnes měli Dunovský s Machů poprvé možnost usednout do Škody Fabia S2000, s níž se zítra postaví na start soutěže v Uherském Brodě. „Je to obrovská změna. Osobně jsem si to moc užil. Jednoznačně jsem spokojený. Těším se na to, jak to půjde dál,“ popisuje první jízdu se Škodou Fabia S2000 spolujezdec Petr Machů. „Každé první krůčky jsou náročné a ani my jsme to dnes neměli jednoduché. Kilometr od kilometru se s autem poznáváme. Fabie v nás vzbuzuje velký respekt a zároveň touhu se s ní učit. Každopádně je to pěkný závěr sezóny,“ dodává usměvavý osmadvacetiletý Dunovský.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.