Speed racing team se představí na Rally Show v Uh. Brodě v nové sestavě a s novým autem.
Chtěli bychom pozvat všechny naše věrné fanoušky na Autogames rallyshow Uherský Brod. Přijďte si za námi do servisu zpříjemnit konec sezony nejen pohledem na krásné auta, ale i dobrým pitím či jídlem.
Nadcházející sobotu usedne za volant nově zakoupené Fábie Ladislav Moštěk a jako spolujezdec mu bude k dispozici Lukáš Vyoral. Ladislav je velice rychlý pilot tak jsme zvědaví, jak mu to půjde.Pod Speed Racing Teamem pojede s Felícií, kterou celý rok vodil po sprintech Radim Kryštof, Pavlína Tydlačková s Ivanem Řihánkem. Pavlína si auto v neděli na testu trošku osahala a rozhodně jej nešetřila. Jsme všichni napnutí, jak se s ní v Brodě popere, moc jí a Ivanovi fandíme.Jako třetí posádka se představí Tomáš Blažek se zkušenou Pavlou Fričovou. Tomáš si tady vloni odbyl premiéru ve Felicii, tak uvidíme jak si povede letos s Polem.
Při příležitosti této pozvánky jsme ještě požádali jezdce a zároveň ,,hlavu“ týmu Radima Kryštofa a jeho spolujezdce Lukáše Vyorala o odpovědi na několik otázek.
Nejprve nám Radim Kryštof prozradil jakou má nové auto historii: "Škoda Fabia pochází z teamu DEFRS. Jedná se o pohárové auto Josefa SEDLÁČKA“ říká Radim a pokračuje o sžívání s novým autem ,, Na nové auto si zatím zvykáme, doufáme v pokrok a snad změna přinese bezpečné zrychlení" nenechá mne ani nadechnout k další otázce a pokračuje: ,,Účelem testu bylo zjistit rozdíl mezi současnou - Felicií a nastávající – Fabií :-), zejména rozdíl v podvozku a motoru. Příjemným zjištěním byl brzdný účinek, již méně příjemná byla nedotáčivost auta.. vše je ještě ve fázi nastavování a zjišťování jak to má vlastně správně fungovat." Dokončuje Radim povídání o autě.
Konečně se dostávám k další otázce, kdo s Fabií v Brodě vlastně pojede? "Za volantem tohoto auta bude mít premiéru teamový kolega Ladislav Moštěk, kterému tento start věnujeme jako poděkování za pomoc při křísení naší Felicie, kterou jsme letos od základů repasovali. A také se nám jí podařilo 2x ublížit vlivem neočekávaného způsobu průjezdu zatáčkou :-) " říká Radim. A jak se bude cítit Radim v servise místo za volantem svého auta? "Budu velmi rád, když obě auta skončí po Rallyshow Uh. Brod zase celá v garáži. Pravdou je, že Laďa je šikovný jezdec, a nedá se jen tak porazit. To potvrdil v roce 2008 třetím místem ve Vsetíně tídy SA1 a prvním místem třídy SA1 v loňském roce při Rallyshow UB. Lehké mrazení a malinko nejistoty s nevychytaným autem by měl asi každý… přiznávám, že i já :) " končí povídání Radim.
Na sedadle vedle Ladi bude sedět Lukáš Vyoral. Na otázku za jej bude krotit nebo hecovat odpovídá: "Co budu dělat zatím nevím, uvidíme jak se to vyvine a podle toho to přizpůsobím. Po loňském vystoupení Ladi s naší feldou jsem absolutně nechápal, co se děje. Jel opravdu rychle, tak se začínám těšit na pěkné svezení. Na druhou stranu mám trošku obavy z fungování auta. Přece jen ho nemáme ani zdaleka přečtené a po nedělním testu jsem nervózní z uskakujícího podvozku. Snad bude mít Laďa rozum a nebude zkoušet vyhrát..." konstatuje Lukáš. Nedá mi nezeptat se, jestli je Brod koncem sezóny a v polovině otázky mě Lukáš přerušuje: ,,Moc se těším, až nasněží a 9. prosince se sklouznem s Radimem ve Fábii na Slušovické Mikuláš Rally.“
Na všechny se těší celý Speed Racing Team
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?